Nike vega konyhája

varázslatos ízkavalkád húsmentesen

Kókuszchips-es csokifalatkák

2016. május 20. 23:27 - Nike konyhája

Apró, kicsi ínycsiklandó falatkák! Alul olvadozó, mesés csokoládé, a tetején pedig roppanós, karakteres kókuszchips! 

kokuszchipses_4.jpg

Ami kell 12 db-hoz (ami lássuk be nem túl sok, úgyhogy duplázz bátran!):

  • 60 g kókuszzsír
  • 20 g cukrozatlan kakaópor
  • 30 g tejpor/kókusztejpor
  • 3 evőkanál xilit vagy bármilyen édesítőszer, amit használsz
  • némi kókuszchips

A kókuszzsírt felmelegítettem, és a kókuszchips kivételével a többi hozzávalót is beleöntöttem. Amikor teljesen folyékony lett az egész, akkor szilikonos muffinforma aljába öntöttem őket szépen igazságosan. A tetejére került a chips. Én a biztonság kedvéért kicsit rá is nyomkodtam őket, hogy tuti ott maradjanak. 

kokuszchipses_1.jpg kokuszchipses_2.jpg

Aztán betettem őket a fagyasztóba egy negyed órára, hogy jól megdermedjenek. Ebből a mennyiségből csak 12 darab lesz. Nem érdemes vastagabb réteget csinálni, viszont darabra kétszer ennyi simán elfogy. 

Másodszori nekifutásra már nem csak kókuszchipszet használtam, a tetejére bármi egyebet is lehet szórni. Legutóbb puffasztott amartánt, és cukorgyöngy is helyet kapott a csokialapon. 

kokuszdhipses_ajcsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikekonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr738725358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása