Nike vega konyhája

varázslatos ízkavalkád húsmentesen

Expressz almás zabsüti

2016. február 24. 07:30 - Nike konyhája

majdnem cukormentes

Ibolya barátnőm asztrológiát tanul. Mivel most tanulja az elemzést, nagylelkűen felajánlkoztam, hogy gyakorolhasson, munka után átmentem egy személyes elemzésre. (Á, semmi érdek, csak a baráti önzetlenség!) Viszont üres kézzel nem akartam beállítani hozzá. Szintén jógázik, és az egészséges táplálkozás híve. Ezért egy aztán ezzel a zabsütivel próbálkoztam. 

zabsuti_alapanyag.jpg

Előnyei: két perc alatt összedobható, további 10-15 perc a sütőben és kész is! Váratlan vendégek, vagy hirtelen nassolási vágy esetén is szuper megoldás.

Hátránya: finom ugyan, de én egy kicsit jobbra számítottam. Legközelebb azért kap egy evőkanál xilitet, vagy mézet. 

Szükséges hozzá egy bögre zabpehely, egy nagyobb alma, 2-3 evőkanál kókuszreszelék és egy kevés fahéj

Nincs más tennivaló, mint az almát lereszelni, és a többi hozzávalóval jól összekeverni. Mehet muffinformába, én azért megszórtam egy kis cukordekorral, így nem lett teljesen cukormentes. 200 fokon 10-15 perc alatt kész is van! 

zabsuti.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikekonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr198409324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KCicó 2016.02.25. 15:06:14

Én szoktam zabpehelyből sütit csinálni, rizs helyett húsgombócba is teszem, szeretem a reformkonyhát de szerintem ebből az asztrológus barátnő csak udvariasságból evett.
süti beállítások módosítása