Nike vega konyhája

varázslatos ízkavalkád húsmentesen

Vegagyros

2016. január 23. 23:30 - Nike konyhája

Ezt a receptet drága sógornőm alapozta meg, aki nagy húsevőként mégis lelkesen főz szintén vega öcsémre. Az ő változata tofuból készült krumplival, én grillsajtot használtam és csicsókát. 

Egy adag grillsajtot "gyros-szerűen" felszeleteltem, és meglocsoltam egy kevés olajjal. Alaposan megszórtam gyros-fűszerkeverékkel, és hagytam őket egy negyed órát ismerkedni. Amikor már úgy tűnt, hogy elég jól összebarátkoztak, egy serpenyőben jól összepirítottam őket, hogy a grillsajt kicsit odapiruljon. 

Közben megpucoltam néhány szem csicsókát, felkockáztam, és forró olajban kisütöttem, mint ahogyan a sült krumplit szokás. Csicsókánál arra kell csak vigyázni, hogy a külseje könnyen összekapaszkodik a társaival, belül viszont vajpuha, így óvatosan kell kiszedni. Íze, mint a sült krumplié. 

Az erőteljes gyros-íz és az olajos csicsóka megszelidítésére mellékeltem egy kis majonézes kukoricát. A morzsolt kukoricát görög joghurttal, kevés majonézzel és csipet sóval egyszerűen csak elkevertem.

Jó kis vasárnapi ebéd lett belőle nálunk! 

vegagyros_csicsokaval.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikekonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr988273148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása