Nike vega konyhája

varázslatos ízkavalkád húsmentesen

Tavaszias hangulatban

2016. március 07. 07:30 - Nike konyhája

mentás zöldborsópüré

Március van, ragyogóan süt a nap, mindenfelé tulipánt, nárciszt, jácintot árulnak. Eluralkodott rajtam a tavaszias hangulat. A konyhában ez ilyesmit jelent: zöld, sárga, piros, friss, ropogós, illatos. Például egy kis mentás zöldborsópüré sajtroláddal. Az igaz, hogy a zöldborsó nem friss, hanem határozottan mirelit, így élő anyagot nem nagyon tartalmaz, de most beértem a vitaminnal, a vidám zöld színével, és frissítő, kellemes aromájával, amit a mentával együtt alkottak.

mentas_zoldborsopure.jpg

Évekkel ezelőtt csináltam ilyet, akkor még a nlcafé egyik cikkében olvastam a receptet, legalábbis ami a pürét illeti, most csak nagyjából felidéztem, hogyan is csináltam annak idején. A borsót kis kókuszolajon megpároltam, amikor megpuhult, kevés főzővízzel, kis val, borssal, és néhány mentaággal és pár csepp citromlével együtt botmixerrel pürésítettem. 

Fasírtok mellé köretnek, de akár főzelék helyett tojással, vagy egyéb feltéttel is nagyon finom. Élénkítő, friss, ráadásul szemérmetlenül egyszerű elkészíteni! Nekem nagyon bevált. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikekonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr238441292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása