Nike vega konyhája

varázslatos ízkavalkád húsmentesen

Édes bűnbeesés....

2016. április 13. 21:00 - Nike konyhája

fehércsokis, áfonyás muffin

Ünnepeltünk, ezért bocsánatos a dolog, legalábbis én megbocsájtok magamnak! Egy kedves barátnőm évek óta tartó építkezése fejeződött be, amit azonnal bérbe is adott. Ezt igazán meg kellett ünnepelni! Ő hozta a bort, én vittem a sütit. Hát ilyen lett: 

fehercsokis_afonyas_muffin_kesz_2.jpg

Egy régi brownie receptet dolgoztam át, kicsit fehérebb, kicsit gyümölcsösebb, kicsit muffinosabb. És ha már lúd, legyen kövér! Minden van ebben a sütiben: csoki, liszt, cukor, margarin! Egészen pontosan:

  • 200 g fehér csoki
  • 20 dkg margarin
  • 20 dkg cukor
  • 20 dkg liszt
  • 4 tojás
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 rúd vanília kikapart belseje
  • 1 csipet só
  • 125 g áfonya

fehercsokis_afonyas_muffin_hozzavalok.jpg

Először is a csokit és a margarint vízgőz fölött összeolvasztottam, aztán beleöntöttem a cukrot és a vaníliát. Hagytam kicsit hűlni, aztán egyesével beledolgoztam a tojásokat. Ezt követte a sütőporral és csipet sóval elkevert liszt.

fehercsokis_afonyas_muffin_formaban_1.jpg

Amikor már szép egynemű massza volt, akkor beletöltöttem a muffin-papírkákba. Tetejére szórtam az áfonyát, és 160 fokon kb. fél óra alatt megsütöttem. 

fehercsokis_afonyas_muffin_gyumivel.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikekonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr208588836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása