Nike vega konyhája

varázslatos ízkavalkád húsmentesen

Palacsinta is, meg nem is!

2016. április 28. 16:31 - Nike konyhája

Nagy divat most az a "paleocsinta", amikor csak a tojást és banánt kell összemixelni, és kisütni. Én is próbáltam, nem volt rossz, de különösebben nem szerettünk bele. Mindenesetre ezt gondoltam tovább egy vasárnapi ebéd lezárásaként. 

palacsinta_barackos.jpg

Három banánt és négy tojást mixeltem össze, de hogy testesebb legyen, tettem bele két púpos evőkanál kukoricalisztet, és hogy ízesebb legyen, egy citrom kifacsart levét, és egy rúd vanília kikapart belsejét, meg persze egy csipet sót. Meglepően sok lett belőle. 

A múltkori kísérlet után eszembe sem jutott hagyományos palacsintasütőben formás kis palacsintákat kreálni ebből a masszából: lehet, hogy csak én vagyok ügyetlen, de nekem nagyon nem ment a dolog. Egyszerűen fogtam egy teflonserpenyőt, és kis tócsákat öntöttem bele, amik szépen szétterültek, és amikor egyik oldaluk megsült, egy lapáttal megfordítottam. 

Növényi tejszínt habosra vertem, és egy régóta a szekrényben árválkodó barackbefőttet nyitottam ki hozzá, ezzel halmoztam a tetejét. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikekonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr818670462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása